LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I want that to be enough



Sitter här o väntar;)...
Igår var det Vasastan som gällde me sötaste Katrin:)
Så¨mysigt vi hade de me middag o drinkar<3
Har alltid så himla trevligt m dig sötis!!
Dock hade ja ju tänkt få en del sömn inatt(natten till idag), ist var ja hemma vid 2 o sov 4,5 h ungefär.
Var sådär sugen när det var dags att stiga upp vid sju imorse för att göra mig iordning o åka t jobbet.
Tur att man då hade en snäll pappa som körde t jobbet eftersom inga bussar går så tidigt här ute.
Jobbet var segt, o dessutom hur mkt folk som helst.
Så glad att jag endast jobbade tills kl 13.30, för köerna var enorma.
Blir ju jobb även imorn, förhoppningsvis är det lite färre folk då.
At least I can hope;)

Ikv väntar Milan-Roma, fan va spännande.
Kom igen Milan:)

För övrigt så är jag riktigt hes o kunde typ inte prata idag på jobbet, så utgång för min del känns sjukt tveksamt.
Fast de hade ju vart riktigt nice, men pallar nog inte.
Kommer typ ändå inte kunna prata alls imorn.
Anyway, skall kolla lite på en film nu.
Hoppas ni har en mysig lördag:)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin