LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

The sound of silence

Sovit riktigt kasst inatt, även då min baby låg bredvid.
Svettades och drömde den ena mardrömmen efter den andra.
Somnande dock efter väldigt mkt vridandes i hans famn ända tills det var dags för honom att stiga upp och gå t jobbet. Stackaren:(
Jag kunde dock krypa ned och somna om igen, hihi. Så skönt!
Är ju trots allt sjuk, så det är tillåtet. Som tur är börjar iaf tanden värka lite mindre nu, men känner mig fort lite febrig och så.

Är ju inge vidare väder heller, regnet hänger i luften om det inte redan börjat och det är allmänt grått och trist.
Varmt, men i övrigt riktigt höstväder.

Till min sys:
Du är bäst <3 Kämpa på! Våga satsa och ta alla lägen du kan!
Du kan ju så mkt:)
Love u


Min syster längst till höger drickandes ur vattenflaskan.

Nu skall jag kolla Tradera för att se om man kan göra något litet fynd;)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin