LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

...Som sett solen stråla en midsommarnatt...





Vart tog sommaren vägen? Hur kunde juni och juli bara komma så fort för att sedan försvinna?
Visst känns det som om det varit varmt och sol länge, men samtidigt så försvinner det alldeles för fort.
Samma visa varenda år.....
Jag hatar verkl att det redan börjat bli mörkt på kvällarna, att det inte längre är ljust till elva för att sedan ljusna igen redan vid 03.00.
Varför kan inte ljuset stanna längre?

Ligger o halvkollar på Hidalgo, har sett den innan men just nu finns inte mkt bättre att titta på.
Sovit kass inatt efter den skräckfilmen som sågs igår, fy fan. Kan inte förstå varför jag utsatte mig för detta när jag vet hur rädd jag blir efteråt:( never again!!

Va iaf uppe vid 10, hem för och hämta lite saker och sen iväg till Lerum igen:)
Riktigt varmt hade det då blivit,skönt med sol:)
Så blev det korv o bröd, följt av lite vila sedan 21. Riktigt kul:)
Längesen man var på en basketplan nu alltså.
Kände verkl hur mkt jag saknar sporten då, utövandet, handbollen:(... Men hey, that´s life.
Sedan blev det lite powerwalk och så har eftermiddagen samt kvällen sett ut.
Inte alltför händelserik, men så himla mysig(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin