LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Never shake this sense of sadness




Varit ledig idag med världens förkylning. Inte särskilt roligt att vara supertät, rinnande ögon och jätte känslig för allt lukter runt omkring mig.
Jobbat fre,lör,sön och mån därför jag varit lite dålig på att uppdatera mig.
I övrigt spenderades helgens lediga tid ute i Lerum, med kalas, mys och annat trevligt (L)

Imorn blir det även jobb, 10-17, sedan troligen en mysig kväll med min gosis som just nu ligger och har slocknat i soffan.
Vi hann precis se klart näst sista avsnittet av True Blood säsong 3, innan han somnade. hehe
Så söt:)

För att övergå till något helt annat, så är det nån mer än jag som har upptäckt hur jävla kallt det har blivit på morgonen nu?
Brrr...
Inte mer än 4 grader denna morgon, börjar verkl bli höst nu.
Tyvärr:(
Sista augusti idag vilket innebär sista riktiga sommardagen för detta året.
Goodbye summer 2010, hello fall.
Har aldrig gillat hösten särskilt mkt.
Älskar sommaren, saknar redan värmen, havet och ljuset.
Well, well.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin