LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Love, love, love MY new Rabens

Idag vaknade jag och steg upp redan halv tio.
Då efter en natt med massa åska och blixtar vilka hållit mig vaken x antal gånger, dessutom huvudvärk halva natten:(
Anyway, uoo och in med tåget till stan för några timmars shopping, såå skönt:)
Blev bla denna underbara Rabens saloner tunika från Fiorucci.
 Love, love, love
Där låg den i affären och väntade på mig. Som tur var hade de en XS kvar:)

Blev även ett par nya supersöta skor och lite småsaker.
Tyvärr var de boots jag kollat ut slut i min strl i hela gbg, blir kanske så man får skicka efter dem fr sthlm.
NU väntar jag iaf på min gosis som är ute och springer, sen ska vi mysa:)
Imorn blir det inte lika mysigt då jag måste stiga upp halv sex eftersom det inte går något mer passande tåg härifrån då jag börjar åtta.
Sedan väntar troligen utgång tills kvällen:)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin