LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I'm feeling no pain baby - it's acceptable losses

Sov ganska så länge även idag, vilket var skönt.
Konstigt nog är jag nästan tröttare när jag sovit många timmar än när jag sover få, iaf direkt efter jag vaknat.
Hade hoppats på sol, men tyvärr ser det inte alltför lovande ut.
Visst, solen tittar fram lite då och då, men ingen klarblå himmel här inte.
Synd:(

I övrigt blir det nog en ganska så lugn dag idag tillsammans med min gosis ute i Lerum <3
Bara mys, för sedan väntar jobb återigen imorgon.
Btw, köpte min senaste älsk igår "Mulberry Alexa", som kommer att levereras om ca två veckor.
Can´t wait:)



/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin