LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Cause I had to...

Sitter på jobbet på min 15 min rast som precis börjat.
Jobbar endast 17-20.30 idag, lite segt när det är så korta pass. Känns som om att när man väl är här kan man lika gärna jobba lite längre, men that´s the way it is today.
Ledig sedan imorn och freda, följt av jobb igen lör och sön!
Det bär återigen av till gosisen i Lerum ikv, efter en kort visit hemma (över dagen bara).
Skönt att träffa min sys <3 Även om vi har svårt att dra jämnt just nu.
Imorn blir det troligen fika iaf, med min darl Katrin som jag inte träffat sedan början av sommaren.
Skall bli super mysigt:)


I övrigt blir det mys med världens gosigaste(L)

Ha en mysig kväll och ni som kan, håll er inne och slipp the rain.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin