LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

And I couldn´t tell you what I´m telling you now

Nu gick precis baby till jobbet, solen skiner utanför fönstret vilket känns som om det var en evighet sedan
den sist gjorde.
Sommaren är verkl min favorit årstid. Sol, värme, bad, ljus. Allting känns alltid så mkt lättare då.
Så hoppas på en "sommardag" idag iaf, kanske en av de sista för i år.
Hur gick det från att vara början av juni till att bli mitten av augusti eg?
I have no idea:(
Det är väl bara att acceptera att det "snart är höst", som en gammal vän alltid brukade säga så fort det blev denna månaden.

I övrigt så fyller min gosis syster 18 år idag så det blir kalas.
Grattis :)


För att övergå till något helt annat så har jag fort mkt ont i tanden och o hals, men tror att antibiotikan börjat sätta in sin kraft redan iaf, vilket är skönt. Skall ju jobba imorn.
Imorn åker även min sys på träningsläger/cup, lycka till!
Du är bäst!!!! Glöm inte det och våga göra allt det som du kan:) (L)


Nä, nu skall jag alltid krypa ned i sängen igen och försöka somna nu.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin