LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

A day of love, bad weather and shopping



Sitter här lite medan min gosis övar straffar i de nya Wii-spelet som inhandlades idag.
Efter att ha förlorat flera matcher på raken kände jag att jag nog får öva lite senare ikv så det blir roligare att spela.

Idag har vi varit på stan och shoppat lite, den som framför allt hittade fina saker denna dag var inte jag.
hehe
Sedan efter ett par timmar i stan bar det av ut till Media Markt för att baby behövde en ny tv, då den dåvarande hela tiden stängde av sig. Ganska så irriterande må jag säga er.
Nu sitter vi iaf här men en stor och mkt fin plasmatv:)
Skall snart se om de går något spännande på tv, I hope;)
Ledig även imorn och dagen kommer inte helt oväntat att spenderas ute i Lerum;)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin