LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Why don´t we ever believe ourselves

And I will because you've worn me down
Oh
I will because you've worn me down

Worn me down like a road


Nyss hemkommen från Lerum och är ganska så trött efter ett väldigt intensivt dygn.
Ska bli riktigt skönt att krypa ned i sängen och sova om en liten stund.
Satt en lite stund tidigare idag på verandan där "ute på landet", helt underbart varmt.
Fick dock gå in efter en lite stund för med jeans och linne blev man alldeles svettig. hehe
Men blev sedan en trevlig eftermiddag och kväll, som avslutades med en sjukt kall cykeltur ned till tågot.
Även då jag satt på pakethållaren så frös jag som ett as.
Inte det bästa jag hade på mig då i form av mina trasiga jeans;)
Nä, nu är det bedtime.
Tomorrow, väntar jobb, men sen kommer lönen på torsdag:) Finally, weeiiii:)
/xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin