LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Hit me with your best shot, fire away

Inte alls stirrblick...

Before I put another notch in my lipstick case
You better make sure you put me in my place


I lördas va de utgång me bla min darling Emelie:)
Jätte trevligt var det precis som alltid med henne. Love u honey
Vi dansade till rock natten lång..
Du är såå söt gumman(L)

Igår var det dock inge vidare när jag redan kl 8, efter endast ett par timmars sömn vaknade med världens huvudvärk. Dock kände jag mig mkt bättre på eftermiddagen, fastän jag knappt kan prata pga mitt halsonda och min heshet. haha
Tro det eller ej så är det inte pga av spriten, utan jag har faktiskt varit sjuk i flera dagar.
Igår blev det sedermera påskmiddag med M o M, jätte trevligt. Dom är så himla goa:)
Sedan var det fika i stan, trevligt:)

Idag har jag också varit väldigt produktiv. Rensat ut min garderob som var alldeles för full, så nu ser det bättre ut. Sen var det andra sysslor och nu skall jag strax börja öva på högskolprovet. Bara en vecka kvar tills det är dags.
Hesheten och förkylningen håller även den i sig, tyvärr. Mina ögon rinner och är jätte tät.
Borde egentligen inte prata så mkt, men svårt att låta bli;) haha
See ya later;)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin