LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Am I hard enough? Am I rough enough, oh baby




Fortfarande lite sjuk idag, även om jag känner mig lite bättre.
Var uppe ganska tidigt idag faktiskt, ovanligt nog.
Sen blev det en sväng t torget för lite shopping. Det blev bla ett super gulligt pärlarmband med en svart rosett och nedstående supersöta plagg från H&M. Dock lyckades ja inte få fram bilden nu tyvärr, utan får återkomma.

Ikväll blir de antingen stan och lite vin,eller bara lugnt hemma. Har inte bestämt mig riktigt än vad jag känner för.
Imorn blir det i alla fall utgång, vart det då skall bära av vet jag inte ännu.
Anyway, ska se om jag kan lyckas hitta det nya avsnittet av Vampire diaries nu, hoppas att det har kommit.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin