LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

They´re as empty as paradise




Nyss hemkommen från jobbet och har precis satt i mig en 9 Chicken Mcnuggets o Co, med vitlöksdipp:)
Mums, vad gott det var! Var så himla hungrig nu eftersom jag inte hade ätit något sedan den där bullen vid halv tre tiden.
Jobbet var likadant som vanligt, segt, mkt folk och en hel del luriga typer. haha
Skall snart kolla lite film och sen blir det tyvärr mer öva på hp.
Imorn är jag ledig och vad större delen av den dagen kommer att bestå av tror jag nog ni kan tänka er.
Sedan är det jobb igen fredag. Segt denna veckan.....

"Sometimes you´ve got say please......."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin