LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Sometimes I feel broken, can´t get fixed





Gud, vad mkt konstiga drömmar jag har haft inatt. Helt sjuka, även om jag med största sannolikhhet inte ens minns allt nu, utan bara små bitar. haha
Varför är det alltid så att när man drömmer något och vaknar upp kl 3 på natten minns man precis den drömmen, medan när man sedan vaknar kl 11 på morgonen så har man knappt en aning?
Skumt tycker jag.
Min heshet har i alla förbättrats något sedan igår, alltid något!

"There´s a hole in my soul
yeah, I should have known better"


Idag blir de troligen en shoppingtur i stan, även då det är ganska tomt på kortet nu, haha.
Köper alldeles för mkt saker, men det är svårt att låta bli när de är så fina och man verkl behöver dem;) hehe
Sedan i eftermiddag blir det till att sätta sig igen med högskoleprovet och öva, bara några få dagar kvar nu.
Wish me luck;)
/xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin