LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Say anything, say anything at all

Gud, vilken lång dag det har varit idag.
Uppe kl 06.15, fixa mig lite och packa frukost sen iväg till bussen.
Började jobba 07.45 och var verkl trött, eftersom jag endast fått ca 4 timmars sömn. Gäsp.
Jobbade sedan till 16.30 och direkt därifrån till Uddevalla, köra sys och så en sväng med mor till Torp.
Vi åt där på mitt favoritställe på Torp som har så himla god Wienerschnitzel och pommes med vitlökssmör.:) MUms!
Men gud vad mätt jag blev och fort är. haha
Nu skall jag snart kolla lite serier och sen blir det sängen, då jag är riktigt trött.

Imorn är det Valborg:) O Emelie ska komma hit och äta tacos och göra sig iordning innan det bär in till stan:)
Ska bli riktigt kul, även jag vidhåller att Valborg är en starkt överskattad "högtid", med alldeles för mkt folk överallt.
Hatar att stå i kö!! haha
Min darl Emelie:)

Förhoppningvis kommer även Maria:) Hoppas de gumman, för saknar dig(L)

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin