LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Listen to me now, I need to let you know you don´t have to

Lite självboost inför imorn;) hehe


Haft en heldag på jobbet idag, 10.45-17.30 och det riktigt mkt folk, så fullt upp hela tiden.
Väl hemkommen har jag nu övat lite högskoleprov, men tror att jag nöjer mig nu.
Skall strax äta middag, panerad fisk och potatismos blir det idag. Mums, eller inte;) hehe
Blir en mkt lugn kväll idag med tanke på vad som väntar mig tidigt imorn på morgonen.
Lite nervöst känns det allt denna gången, med tanke på att jag för första gången verkligen övat och en viss press börjat infinna sig. Wish me luck:)

Därefter imorn kväll blir det till största sannolikhet party, vart någonstans detta kommer att bli är inte säkert ännu.
Men man lär behöva något( vin och lite drinkar) efter en heldags prestation på hög nivå;) haha.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin