LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Jag kan inte skilja på..........

Och jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
Jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
Jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
Jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
Men du om nån borde förstå att man
inte gör så här mot mig

Du ville prata häromdagen och
helt plötsligt blev det tyst
OIch jag undrade vad som hände,
vi som skrattade nyss
Nu tror du säker att jag hoppas
på nått som aldrig skall bli av
Men jag har aldrig lyssnat när du lovat,
aldrig ställt några kvar


Och jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
Jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
Jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
Jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
Men du om nån borde förstå att man
inte gör så här mot mig

Nu släpper du min hand, varsinn sida av vägen
Som en främling för varann
Jag vet precis vad du känner, fast du aldrig sagt ett ord

Du viljan att bli större, här är du redan stor

Och jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
Jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
Jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
Jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
Men du om nån borde förstå att man
inte gör så här mot mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin