LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

It´s a kind of magic, magic, magic




Sitter här med chips och dipp o pepsi:) Mmmm, vad gott.
Till mitt försvar har jag faktiskt ont i halsen och är lite sjuk.
MM, chips är alldeles för gott. hehe

Har idag varit runt i större delen av Sisjön för att hitta min nya mobil, vilket vi faktiskt gjorde om än i svart och inte i rosa som jag hade hoppats på. Dock är den väldigt fin och i längden är det kanske bättre med svart, så att man inte tröttnar.



Igår va jag på bio och såg "The Bounty Hunter", riktigt rolig film i vissa sekvenser, men kanske inte den bästa jag sett. Därefter bar det av för att kolla CL, Arsenal-Barca, och hamnade efter mkt om och men på Stars ´n´ Bars, där vi fick se en riktigt bra match som tyvärr slutade 2-2. Hade hoppats på vinst för Arsenal, men nu blir det svårt för dem att hämta upp detta på bortaplan. We´ll see....

Ikväll blir det en lugn kväll fylld av flertalet av mina favoritserier, ska bli skönt och göra ingenting.
Sen väntar en helg fylld av Påskparty och vin.;)
Glad påsk till er alla:)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin