LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I´m lost, I´m found somewhere in between



Vaknade tidigt och gav mig då direkt ut på en en powerwalk, riktigt skönt var det.
Plus 15 grader visade termometern innan jag gick och det kändes verkligen måste jag säga.
Därefter följde dock en smärre kris gällande sommarbetestider, men förhoppningsvis skall det hela vara löst nu, även då jag fått kapa lite på min semester, men that´s life;) I guess.
Nu bär det snart av till stan för lite shopping m.m, dock hhar jag gjort mig ovän med födelsedagsbarnet, vilket är lite dumt. Får försöka att lösa detta om en stund.

Längtar till landet.......

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin