LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I don´t wanna talk about it...




Har idag varit en sväng på Kungsmässan med Erica, dock blev vi ganska snabbt ovänner, vilket gjorde det hela till en ganska så seg och jobbig vistelse.
Dock blev vi återigen vänner på vägen hem, som tur var.
Fick även svänga förbi Systemet på vägen hem för att inhandla diverse inför Valborg:O)

Väl hemma blev det en powerwalk i regnet, vilket var riktigt skönt även då jag var ordentligt blöt när jag väl kom hem. Måste ändå säga att luften alltid känns lättare när det regnar eller då det precis har regnat.
Samtidigt börjar jag nu att märka hur allt börjar att spricka ut och snart blomma, vilket visar sig på så sätt att pollenallergin börjar tillta....FY fy...

Nu skall jag snart äta och senare ikv blir det ytterligare ett träningspass i form av cykelrunda tillsammans med sys när hon skall löpa.
Ha en mysig kväll och stanna inne och mys ist för att vara ute i regnet;)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin