LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I´d be dancing with myself

Så då var man hemma igen efter en lång och seg arbetsdag.
Sitter med lite popcorn och pepsi nu, men skall om ett litet tag börja fixa mig iordning inför utgång me Marcella:)
Är eg lite seg, men men kommer nog igång sen:)
Pratade  m min darl Maria på vägen hem, saknar dig så himla mkt(L)
Hoppas vi kan ses snart. Så himla skönt med dig för du förstår mig alltid så bra och du dömer mig aldrig, vad det än handlar om:)

Halloween 2008:) hehe

Imorn blir det som tidigare nämnts stort släktkalas, sedan väntar jobb på söndag tidigt:S
Anyway, ha en bra kväll:)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin