LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Girlfriends and their manfriends

Är han inte bara tooooo nice?:P


Precis varit ute på en kort promenad t affären och gud va skönt det var.
Men jag kan lugnt säga att jag var mer påklädd idag än under gårdagens tur i stan, så jag slapp frysa.
Skall strax bege mig till jobbet, roligt nog;)
Tråkigt när det är så fint väder.

Hade ett långt telesamtal igår kväll om hur det egentligen funkar m tjejer och deras killompisar.
Jag är av den fasta idén att mina killkompisar är just mina killkompisar, inget annat och kommer aldrig att bli något annat. Så varför envisas då vissa killar med att motsätta sig det faktum att deras flickvänner vill umgås med sina manliga kompisar? Deras första skäl är som alltid: "De hade inte velat vara med er hela tiden om ni inte var så snygga el liknande", vilket egentligen säger att vårt sällskap inte är värt något om vi skulle vara fula.
Blir nästan arg bara jag tänker på det, för hur får ni ihhop detta i er hjärna egentligen?
Jag tror att det i grund och botten handlar om tillit, har man inte det för sin flickvän borde man kanske inte ha en flickvän från början.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin