LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

But we´re damaged goods for good




Var uppe ganska så tidigt idag eftersom jag skulle slinga håret hos min frisör redan kl 11.
Jätte fint blev håret i alla fall:) Längesen jag var så nöjd som jag nu är!
Får ta en bild imorn el så och visa.
Därefter bar det av till stan tillsammans med mor för att leta födelsedagspresent t Sys och t Mormor, vilka vi båda skall fira på lördag.
Hittade riktigt fina saker, så vi kände oss verkligen nöjd. Men blev även en sväng t torget för att införskaffa de sista detaljerna på presenterna, så nu är det klart:)
Hoppas de gillar vad de får!

Därefter blev det ett styrkepass, vilket var riktigt skönt. Kände mig dock ganska så seg efteråt. haha
Precis ätit lite gott nu och skall snart kolla på Whiter collar.
Imorn väntar jobb, precis som de övriga dagarna ända tills söndag. Fy fasen.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin