LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

All we hear is: Radio ga ga, Radio gaga

Åh, vad jag har mått dåligt idag.
Var igår hemma hos min darling Maria där vi kollade på El clasico:) Jätte trevligt:)
Från en party kväll last year.

Därefter bar det in till stan där jag i Vasa mötte upp Jocke, som finally var hemma från sthlm.
Vasa Viktoria följt av Nivå gjorde det till en toppen kväll:) Så himla roligt:)
Att säga att vi två var wasted är en underdrift, men riktigt lyckat var det!!
Vid fem imorse kom man då hem, knappt att det gick att skriva ett sms då. haha
(Valborg förra året)
Hade ju inte med kameran igår, så inga bilder.

När jag sedan idag vaknade till vid halv tio, mådde jag verkl som jag förtjänade med världens migrän dessutom.
Lyckades i alla fall somna om, men mådde sooo bad ända tills jag finally kunde stiga upp ur sängen vid fyra tiden.
Känner mig fort ganska kass, men livet har i alla fall börjat återvända till mig nu;) hehe

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin