LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

When you give all yourself away, tell them to careful of your heart

But I can forgive you for that now
You taught me something
Something took half my life to learn
When you give all yourself away
Just tell them to be careful of your heart

Be careful of my heart, heart
Be careful of this heart of mine
Be careful of my heart, heart
It just might break and send some splinters flying
Be careful of my heart, heart
Be careful



Sitter och kollar på Mona Lisas leende, väldigt gosig film. Dock har min älski redan slocknat därborta i sängen, han var så himla trött.
Känner mig lite så som i texten ovan, att mitt hjärta orkar inte hur mkt som helst, hur mkt jag än skulle vilja det.
Jag försöker, försöker men det hugger till i hjärtat.....Älskar dig så mkt, men det gör ont.....

Är dganska så trött nu, borde kanske lägga mig snart i och med att jag skall jobba ett mega pass imorn på Coop:( Jobbar även söndag, då ännu tidigare då jag börjar redan 7.55:( Lite ångest över det;) hehe

Men imorn kväll blir det uitgång med min Darling Maria som jag saknar så himla mkt(L).
Även hennes kille och min baby skall med, lär bli en toppen kväll:) Längtar......
 Min darling Maria
Du är så vacker och gullig. Är så himla glad vi är vänner(L) Kan verkligen prata med dig om allt, vilket är så himla skönt. Vi har ju känt varandra i nästan 6 år nu, sjukt lång tid:)
Hoppas vi alltid e vänner:)

Vi två, sminkandes innan senaste utgången:..alldeles för länge sedan gumman.

Skall lägga mig i sängen, i älsklingens famn och kolla lite film innan jag försöker somna.
Ciao bellas:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin