LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

You´ve been the only thing that´s right

Ciao:)
Hur kommer det sig att man kan känna sig helt ensam när man är tillsammans med någon?
När man sitter bredvid någon, ligger bredvid eller är i samma rum?
Ändå kan känslan va ensamhet fylla upp hela ens kropp.....
Man kan vara så nära någon, veta att han älskar en så fruktansvärt mkt och alltid vill vara med en, men samtidigt känna sig så långt därifrån..
Jag älskar dig så mkt, verkligen och du säger hela tiden att du älskar mig så mkt med och alltid vill vara med mig......men ändå känns avståndet ibland så enormt......

"I'll sing it one last time for you
Then we really have to go
You've been the only thing that's right
In all I've done

And I can barely look at you
But every single time I do
I know we'll make it anywhere
Away from here

Light up, light up
As if you have a choice
Even if you cannot hear my voice
I'll be right beside you dear

Louder, louder
And we'll run for our lives
I can hardly speak I understand
Why you can't raise your voice to say

To think I might not see those eyes
Makes it so hard not to cry
And as we say our long goodbye's
I nearly do


Light up, light up
As if you have a choice
Even if you cannot hear my voice
I'll be right beside you dear

Louder, louder
And we'll run for our lives
I can hardly speak I understand
Why you can't raise your voice to say

Light up, light up
As if you have a choice
Even even (if you cannot hear my voice)
I'll be right beside you dear

Louder louder
And we'll run for our lives
I can hardly speak I understand
Why you can't raise your voice to say"



Min älskling ligger därborta i sängen och sover, så söööt....

Var och shoppade lite tidigare idag tillsammans med min syster och införskaffade några mkt "behövliga" ting;) haha
Bland annat en mkt fin leopardmönstrad sjal, eftersom detta är super hett just nu.
Hade denna på mig tidigare idag, är mkt nöjd:)
Även lite underkläder och världens sötaste <3-nyckelring från Raglady (LOVE), i rosa.
Återkommer imorn med bilder förhoppningsvis.
Väntar även på att de ska få in min älskade mcboots på Fanny Michel i slutet av sep, lääääängtar;)

För övrigt har datorn hemma har kraschat så får sitter här hos älskling så fort jag kan;) hehe
Imorn blir det fika med min darling Anna
Så söt e du gumman.
Tråkigt vi ses så sällan, men vi får helt enkelt bättre oss.
Minns de underbara vår kvällarna vi hade på Lounge för en evighet sedan, då vi inte än hade våra älsklingar;)
I övrigt lär väl större delen av helgen spenderas hos min gosis:)
Nu ska ja krypa ned hos honom istället för och sitta här.
Ciao bellas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin