LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I will be there by your side to remind you how I still love you...

Åh, ännu en söndag..Nu för tiden, denna höst, har inte söndagar varit lika fruktansvärda som de var tidigare i och med att jag nu jobbar och ofta är ledig måndagar.
Men kommande vecka (med start imorgon) skall jag jobba extrema pass alla dagar, förutom tisdag.
Men tisdagen innehåller tusen andra saker som måste göras....Sedan är det högskoleprov nästa lördag, så man kan lätta sig veckan är en mardröms vecka. Men jag har i alla fall min älskling(L)
Trodde verkligen jag skulle ja förlora dig igår på dagen, men under kvällen, natten och idag vet jag att du älskar mig verkligen och även då de ibland är svårt och tungt av förklarliga skäl vill du (och jag så klart) alltid det ska vara vi, aldrig på nått annat sätt.
Mitt hjärta tillhör bara dig min ängel, alltid bara dig(L)
" When I grow older, and this is all blown over
And everything´s are by the way......
I will be there by your side, to remind you
how I still love you,....."




Igår va jag och min älskling Maria ute:) Så himla länge sen sist, och det var verkligen såå roligt:)
Kvällen blev ju ännu bättre då vi mötte upp min älskling på andra krogen vi var och dessutom en gammal
klassis som kom dit:)
Kvällen blev med andra ord en toppen kväll:)
Du e så underbar gumman<3 Love you.
Ser redan fram emot Halloween:) Håller på just nu och letar efter rätt dräkt:)
hehe...
Nedan kommer några bilder från gårdagen plus en close up på min gorgeous klänning jag hade igår:)


Maria och jag <3


Alldeles för mkt sprit vid detta laget..haha..full är jag redan..haha...
Min älskling ger mig en sån blick full av kärlek(L)

 Maria och Freddo:)

 MIn fina glitteriga klänning (H&M)
Sitter så sjukt perfect;)

Ciao bellas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin