LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I really want you to really want me


"I really want you to really want me
But I really don't know if you can do that
I know you want to know what's right
But I know it's so hard for you to do that
And time's running out as often it does
And often dictates if you can't do that
Fate can't break this feeling inside
That's burning up through my veins

I really want you
I really want you
I really want you now

No matter what I say or do
The message isn’t getting through
And you’re listening to the sound
Of my breaking heart
"

Sitter här och väntar på att my boyfriend skall komma hem från jobbet. har varit riktigt lat så inte ens gjort mig i ordning eller städat. Fy mig.. haha
Igår när du kom och lade dig bredvid mig i sängen och sa alla de där fina sakerna visste jag så väl hur mkt du verkligen älskar mig.... Har bara känts, under senaste tiden, att ...Svårt att förklara....
Önska bara ibland du kunde säga det oftare......för ibland behöver jag verkligen höra det, så mkt mer än vad du nog tror.
Visst jag vet hur du känner för mig, fast ibland vet jag nog inte fast jagb ändå vet. Gud vad rörigt, men på ett sätt så självklart och det är just då jag behöver dig som mest.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin