LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I´m sorry I lost my self....

Så nu har man gjort högskoleprovet och det kändes faktiskt ganska bra. Bättre än vad det gjorde förra gången, förutom vissa av orden som var jätte konstiga. Jag som i vanliga fall har jätte lätt för den delen.. men FY..
haha.
Funderar på att åka in t stan och dricka drinkar med några vänner, men är samtidigt så tom att jag helst bara vill gömma mig under något...
Mitt hjärta gråter nästan hela tiden nu för tiden... och det känns som om jag knappt har något kvar att ge längre.
Vet att jag absolut inte kan säga det till dig, vet du gör allt du kan och att du inte orkar bemöta det som jag säger.
Men jag vill bara vara lycklig, så som jag var förut......
Känns som om det inte är meningen att jag skall få vara det, hur mkt jag än kämpar....
Jag älskar dig och du älskar mig, så varför e állt så svårt? Jag vet varför allt är så svårt, hatar bara att det gör så ont....
Men just nu....just nu är jag bara helt tom.....jag har inget kvar..

"I've always wanted for you what you've wanted for yourself
and yet I wanted to save us high water or hell
and I kept on ignoring the ambivalence you felt
and in the meantime I lost myself
in the meantime I lost myself
I'm sorry I lost myself
?i am

At that particular moment I knew staying with you meant deserting me
that particular month was harder than you'd believe but I still left
at that particular time......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin