LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I´m just a girl......

" I´m here without you baby
But you´re still on my lonley mind
I think about you baby, and I dream about you
all the time
I´m here without you baby......
But you´re still with me in my dreams
Cause tonight it´s only you and me"


Skulle egentligen jobbat idag, men vaknade med världens migrän så blivit sängliggandes i princip hela dagen..
INte alls kul..
Imorn är det högskoleprovet för min del, är både nervös och lite orolig...Hoppas att det går bra.....
Sedan så hoppas jag att man kan träffa min baby någongång under helgen, hade varit mysigt:)
"Ta en ny liten bit av mitt hjärta, älskling
Du vet jag ger dig, mer än du kan ta
Oooh, de gör jag"

Har även idag bokat resa till Köpenhamn, vilket ska blir soo nice:) En hel dag full av bara massa shopping:)
För övrigt är mitt allra senaste "have to have" denna röda jacka från odd Molly, som snart måste införskaffas.
fullsize (www.oddmolly.se)
Så himla vacker är den.:)
.....


......Cause I´m just a girl.....That´s all that you let me be...

Btw, skall försöka bättra mig med Dagens outfit, men har jobbat så mkt att det inte varit någon mening.
Jobbkläderna är ju inget att ta bild på.. haha

Ciao bellas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin