LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I´m a bad girl, but I`m too good for you

"Time was in a vacuum when  I wanted to be free, yeah yeah yeah
But now my adolescence has all but left me
I could have stayed another day, it would be wrong
But you would just get sick of me 
We both stayed far too long

But I said no, I must go
I´m not the one you want, though I know you think so
Cause I´m a bad girl, I´m a bad girl
I´m a bad girl
But I´m too good for you
My scooby doo

Our time was so special and that means so much to me
But you can tell my the click of my heels, that I am gonna leave
You could get down on your knees and say you were so true
But that just won´t do us no good, cause I´m sick of you

And I say no, I must go
I´m not the ne yoi want, though I know you think so
Cause I´m a bad girl, I´m a bad girl
I´m a bad girl
But I´m too good for you
My scooby doo
"


Har förutom jobb, spenderat i princip hela helgen med min älskling:)
Bara mysigt och gosat och så:) Så himla mysigt att vara med dig min sötis(L)
 Holding hands, yesterday:)

Vet det ibland är svårt, väldigt svårt.....Men jag vill alltid bara ha dig ändå:)Vet inte när senast, om ens någonsin, jag kände att jag bara ville ha en enda:) haha...
Var i veckan och fikade med min darling Maria:) Du är verkligen en underbar vän(L) Så skönt att ha någon man verkligen kan prata med allt om utan att behöva känna sig dum eller bli dömd.
Så glad du hittat en gullig kille som gör dig lycklig med:)
Roligt att vi börjat ses mer nu, lite lättare i och med du är i gbg nu;) hehe....

I övrigt så hände det tyvärr inte så mkt nytt just nu. JObbar på, kommande vecka är det massor med jobb.
Livet just nu är mest jobb, min älskling, träning och så klart shopping:) hehe.
I och med att det nu börjat bli så kallt å behöver man ju en del ny accesoarer.
Redan införskaffat en ny, tjock och underbar vinterjacka, vilken jag återkommer med bilder på.
Men behöver ju en del ny, framför allt vantar. Så funderar lite på vilka jag ska köpa.
Kanske dessa, nedan
Jätte gosiga ser de ut
H&M

Skinnhandskar - 100% LeatherLindex, men väldigt gulliga:)

Klicka för att visa Megabild! Varma och sköna vantar från H&M/shabby chic
H&M, chabby chic;)..Pälsväntar är lätt det allra varmaste och skönaste..
Får fortsätta leta lite nu:)
Ciao bellas




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin