LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

You´re the reason the nights, they don´t look cold






Då var det söndag igen. Ännu en vecka har passerat.
I tisdags, sist haf skrev, hade jag precis varit i Ullared;) hehe.
Sedan har det varit jobb och jobb och jobb. Så sjukt tråkigt, men ändå ett måste.
Har dock spenderat massa tid med min älskling, vilket är så mysigt och underbart(L)
Du är det finaste i mitt liv(L)
Var även på släktkalas hos min älsklings mamma  då hans mormor fyllde 80 år igår, va trevligt:)
Idag har jag varit med min mammas släkt och grejat:) M o M e så underbara:)

Veckan som kommer är inte uppbokad med alltför mkt jobb, i alla fall inte än så länge, endast lördagen.
Skall t Köpenhamn påå fredag med min sys, soo nice;)
Sedan fyller älsklingen år på lördag, 23 :) Så de blir till att hitta nån gosig present;) Nått rosa kanske baby?;) haha
Anyway, imorgon kommer mitt senast inköp att dimpa ned i min brevlåda, nämligen denna vackra tunika från Odd:)






"Without you there´s no change
Nights and days are grey
If I reached up and touched the wave it just wouldn´t feel the same
Without you, I´d be lost


You´ll never never know

Without you, without you
A sailor lost at sea
Without you
The world comes down on me






..But with you by my side, you´re the reason I´m alive....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin