LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I´d give you all, and have none, babe

Tuesday it is...
Har idag varit på stan och shoppat med min mor. Det inhandlades mkt fina saker, bland annat en uber vacker tunika från Rabens saloner i en mörk gammaldagsrosa. Vackrare plagg får du leta efter:) Så sjukt nöjd med den:)
Köpte även ett riktigt snyggt brett bälte med 3 rader nitar, från Zara.
Titta själva:)

Efter denna toppendag på stan kan man inte vara annat än nöjd.
Gårdagen spenderades på jobbet, 10 tim, för inventering av lagret. Skall även jobba tors, fre och lör denna veckan. Men ännu en ledig dag imorgon hägrar först.
Skall då till min kära mormor och morfar och hälsa på:) Världens goaste är de:)
Därefter bär det av till älsklingen då han slutat jobba för mys:)
Älskar dig så mkt honey(L) always.

Btw, har även köpt min första julklapp:) hehe. Aningen tidigt kanske, men kunde inte låta bli;)..
Anyway, nu skall jag gå upp och greja lite innan Brothers & Sisters börjar.

I walked the ward with you, babe
A thousand miles with you
I dried your tears of pain, babe
A million times for you

I'd sell my soul for you babe
For money to burn with you
I'd give you all, and have none, babe
Just, just, justa, justa to have you here by me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin