LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

How you tried to make it work, did you really think it could?





Då var det måndag igen.. Jobbat 8-18 idag, vilket var sådär kul. Dock är det helt okej när man inte behöver sitta i kassan. Har i alla fall ont i fötterna efter en hel dags springandes runt på Coop för att göra en det ena, en det andra.
Har för en lite stund sedan ätit kyckling me min älskling som nu ligger i sängen och sover sedan någon timme tillbaka;)..hehe
Hade dock gärna velat vara med han lite nu, men det är som det är...
Imorn är jag i alla fall ledig och det ska bli lite julshopping. Förhoppningsvis kan jag hitta i alla fall några julklappar:)
Anyway, större delen av denna vecka blir enbart jobb......Inte så exciting, men pengar pengar:) haha
Gud, vad jag är trött. Borde kanske också gå och lägga mig men känns så himla tråkigt då...
Men har ju inget att göra efter att ensam kollat runt på datorn i över en timme..hhaa....

Hittade dock en gosig t-shirt som jag funderar på att ge i julklapp, vad tror ni?
...Kind of nice;) hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin