LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

A day trip with my sister:)

Idag har jag och min lillasys varit på Ullared, a.k. Gekås.
Detta var första gången i hela mitt liv jag varit på detta ganska så omtalade ställe.
Vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig mer än att det skulle vara sjukt stort och massa med folk.
Båda antaganden ovan stämde helt.
Så sjukt mkt människor som var helt knäppa och körde som galningar med sina kundvagnar, helt otroligt.
Men vi hade i alla fall en trevlig dag, jag och Erica:) Köpte trots allt en hel del och några av sakerna kommer bild på nedan plus lite blandade foton från the day.:)
Love you sys:)

Lite suddig bild då ljuset var jätte konstigt. Men precis anlänt (min syster) och klockan är 08:00;) hehe

Även denna bild suddig, bland elektroniken.

Jag bland laptops och sådant... Ganska trött;) hehe

Sys och jag:)


Lite saker vi köpte:)
Söt julhandduk:)

Sjukt nice väska:)
Söt tunika, min syster köpte.
Så sjukt lik den riktiga Rabens saloner tunikan som ser ut som liknande att det är helt sanslöst.
Anyway, en toppen dag:)
Förhoppningsvis kan den sedan avslutas hos min älskling:)
Ciao:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin