LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

1:a Advents pyssel

Är efter en hård vecka med massa jobb lediga idag:) Väldigt skönt:)
Älsklingen och jag sov ändå till ett, vilket var helt underbart:) Han är så gosig att ligga nära, känna hans armar om mig! Finns ingen tryggare plats:)
Vi åkte sedan in till stan och gick på julmarknad, vilket var gosigt, men mkt skit tyvärr.
NU är jag hemma hos M o P, vi skall snart sätta upp ljusstakarna:) Julen börjar närma sig nu känner man.
LÄngtar.....
Har redan inhandlat ett par julklappar, men har fort många kvar.
Det är verkligen en mysig tid som kommer nu. Den är fylld av ljus, rött, mysigt, goda dofter och paket hit och dit.

Skall tillbaka till älsklingen sen ikväll och mysa, kanske kolla en film eller nått.
Sedan imorn är det jobb igen, följt av fika i stan med min darling Emelie(L)
Synd att vi bara hinner ses så sällan, saknar dig massa gumman. Love you (L)

Därefter hem tillbaka t älskling och till kvällen El classico:) Hoppas Real vinner, fast gillar ändå Barcelonas spel...men men vi får se. Lär bli en nice kväll i alla fall.

Btw, på måndag firar jag och min babe ett halv år tillsammans<3 Puss på dig min ängel


Nä, nu ska vi börja med ljusstakarna och lite glögg därtill.
Här får ni lite bilder för att komma i stämmning:)







Ciao bellas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin