LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

But I love me more.........

"If I told you thingd I did before, told you how I used to be
Would you go along with someone like me?
If you knew my story, word for word, paddle of my history
Would you go along with someone like me?"

För ja om sanninge´n ska fram så börjar jag bli den jag var förr, men kanske har en viss del av det samvete som utvecklats stannat kvar......Or not!;)



Mina absolut måste ha/favoriter på Ipoden nu:)
1. Pink med Please don´t leave me
2. Rachel yamagata feat Ray lamontagne med Duet
3.  Queen med Princes of the universe
4. Thin Lizzy med Cowboy song
5. Meat Loaf med Paradise by the dashboard light
6. Guns ´n´Roses med Patience
7.  Thåström med Jag är en Idiot
8. T-rex med bang a gong
9. Bruce Springsten med The ties that bind
10.  Thin Lizzy med The kings call





Har varit lite dålig på att skriva här det senaste men har varit så himla mkt annat.
Under veckorna har det varit skola, plugg, träningar och shopping i den mån ja hunnit me detta;9
På helgerna har de varit party efter party plus lite jobb..
Denna veckan är det projektvecka vilket innebär att jag inte behövt, behöver, vara i skolan en enda dag.
Istället har ja anlagt en dålig vana. Jag sover tills klockan är tolv, är uppe halva natten och skriver arbeten.
Allt för attt slippa behöva tänka....slippa tänka på sånt som jag inte vill tänka på nu.
Saker som jag får ta itu med senare, en annan dag när jag känner mig redo, vilket jag faktiskt inte gör än.
Jag trodde jag skulle känna mig så sedan länge, att ja på nått sätt skulle känna att de inte var så jobbigt de senaste månaderna innan "the break" som de faktiskt var, men nej, det gör jag inte. Varför? Ja, skälen är väl egentligen många men alla handlar de om samma sak.
"How can I find something that two can take?"
Men ibland finner jag mig själv, tänkandes, och känslorna av lycka, smärta och likgiltighet blandas.
Kan inte urskilja dem längre, men den mest påtagliga är nog känslan av att jag behöver må bra och att livet skall inte behöva vara så svårt och komplicerat och problemfyllt redan.
Mår inte bra än, mina allergier är fortfarande dåliga( mn det är ju också pollensäsong), jag får fort andnöd i princip direkt när jag börjar springa och även då man nu vet vad det är, så är det samtidigt inte säkert att man kan göra något åt de...
Men samtidigt mår jag bättre nu, jag mår mkt bättre än vad jag gjorde för  två månader sedan på flera sätt.
Det är och kommer alltid vara det viktigaste "but I love me more".

Man är bara ung en gång och det måste man ta vara på. Visst, du kommer väl finnas i mitt hjärta alltid på något sätt, eller snarare på samma sätt som jag i ditt. Men jag behöver den frihet som jag nu har, jag behöver sätta mig själv i första hand för första gången på så enormt länge.
På freda ska jag och min darling Emelie i alla fall på Rock Night:) skall bli riktigt nice;)
Love you honey:P
Sedan dagen efter, på lördagen, blir det party med Therese:) Så himla roligt d eäntligen blir av sötis:)
Kommer bli toppen:)
Så man skulle faktiskt kunna säga att livet leker, möjligheterna finns överallt och egentligen kan jag inte göra mer än att njuta:)
Bilder kommer efter helgen;)
Btw, min syster har finally träffat en wonderful kille som hon blivit tillsammans med:) So happy for you sys:P
Love you always

Ciao Bellas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin