LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Får jag inte dig och känna att du är den enda?

Ciao bellas:) har spenderat de senaste 2 timmarna här vid datorn med chips o dips, som min vän Alex säger.
Självklart har det även stått ett ständigt fullt glas med Pepsi max och is bredvid mig.;) haha
För en vecka sedan var det Midsommarafton och det vill ja säga var en toppen dag och en toppen kväll/natt.
Massor av skratt och sprit;) hehe.
Nedan följer en bild av min supersöta klänning man hade tagit på sig när midsommarkvällen nalkades

Älskar verkligen den färgen:)
 Detta var till Midsommardansen på dagen. Dock ser ni endast halva klänningen här. Strax under midjan sitter ett brett svart band och sedan går klänningen ut lite som en ballong. Med tanke på vädret fick man ta de silvrig Hunter stövlarna till, ganska nice;) hehe
Även då de inte var många andra som varuit så förnuftiga attde verkligen tagit på sig stövlar.
heheh
Kort sagt var det en mycket trevlig Midsommar, med sol och regn, sånger och gitarr samt självklart sprit och trevliga vänner:) Det enda som saknades var du min älskling (L)
Sedan i söndags eftermiddag har jag varit med min baby, Petter (L). Så himla mysigt och underbart är det att vara med dig. Känner mig tryggare än någonsin och enormt lycklig:)
Snart firar vi en månad tillsammans och visst är det ingen tid egentligen, men det är min lyckligaste månad:)
Har ännu inga bilder på oss tillsammans mer än på mobilen, ¨så får återkomma med detta;)
I övrigt blir det jobb hela helgen, sedan fyra dagar ledighet sedan jobb hela nästa helg med.
Dock kommer min älskling om några timmar så de ska bli sååå mysigt, bara vara nära(L)

"Jag vill att du kommer, kommer, kommer,
kommer
Ta en ny liten bit av mitt hjärta, älsking
Kom nu
Ta en en ny liten del av det hjärta jag har kvar
Ta en ny liten del av mitt hjärta, älskling
Du vet jag ger dig, mer än vad du kan ta

Ja, det gör jag

* http://www.youtube.com/watch?v=BaexxKerq_c&feature=related

LYSSNA!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin