LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Come what may

Ciao:)

Nu var man äntligen ledig lite efter att ha jobbat ytterligare en hel helg:(
Hatar att jobba helger, men samtidigt ger det ju så gött med pengar att det är omöjligt att neka;) haha.
I alla fall så är jag nu äntligen helt ledig ända tills lördag, och alla dessa dagar skall med största sannolikhet spenderas med min älskling:D Helt underbart:)
Dock ligger han just nu i sängen och sover, med halsont och är riktgit sjukis:( Stackare:(
Men ja ska ta hand om honom idag och vi ska bara mysa hela dagen tillsammans:) En hel dag och en hel kväll, länge sen vi hade de ihop;) hehe. Minst en vecka sedan ju:(
Så det kommer bli en massa kramar o pussar bara hela tiden, som vanligt;) hehe




Har nog aldrig tidigare varit så lycklig som jag är just nu tillsammans med denna fina och underbara pojke:)
Visst, vi har bara varit tillsammans i lite mer än en månad, men vilken underbar och fantastisk månad det har varit:)
Kan lätt kalla mig världens lyckligaste tjej när jag har dig:)
Du betyder allt för mig, min älskling(L)
Hoppas du vet det....


Come what may
I will love you....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin