LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

When staying with you meant deserting me

My foundation was rocked my tried and true way to deal was to vanish
my departures were old I stood in the room shaking in my boots
at that particular time love had challenged me to stay
at that particular moment I knew not run away again
that particular month I was ready to investigate with you
at that particular time

we thought a break would be good for four months we sat and vacillated
we thought a small time apart would clear up the doubts that were abounding
at that particular time love encouraged me to wait
at that particular moment it helped me to be patient
that particular month we needed time to marinate in what "us" meant
at that particular time

I've always wanted for you what you've wanted for yourself
and yet I wanted to save us high water or hell
and I kept on ignoring the ambivalence you felt
and in the meantime I lost myself
in the meantime I lost myself
I'm sorry I lost myself?i am

you knew you needed more time time spent alone with no distraction
you felt you needed to fly solo and high to define what you wanted
at that particular time love encouraged me to leave
at that particular moment I knew staying with you meant deserting me
that particular month was harder than you'd believe but I still left
at that particular time







Man borde älska som om man aldrig blivit sårad brukar det sägas.
Men det är inte alltid så lätt....
Har du älskat en gång, helt totalt av hela ditt hjärta och trott att det skulle vara för alltid är det svårt att finna den tron igen.
Det är kanske till och med omöjligt...
Har man själv varit en "cheater" och ett ashole i tidigare förhållanden är det svårt att finna andra vägar, svårt att inte låta ens tidigare beteende påverka det nuvarande förhållande.
Inte det att man skulle göra om samma misstag utan att man tänker för mkt, på det som varit och på hur det skulle kunna gå fel..
Men hur ska man kunna sluta tänka?

Min pojkvän är en sådan kille som egentligen är allt det där man vill ha.
Han säger hela tiden hur mkt han älskar mig, hur mkt jag betyder för honom och hur han vill att alla sak veta att jag är hans.
Ändå går ibland hans beteende tvärtemot allt detta ovanstående och för mig är det helt obegripligt.
Avsiktligt eller icke avsiktligt så fungerar det inte så, det finns bara ett antal gånger man orkar förlåta och försöka igen innan det faktikt är nog.
För jag vill inte bli den person jag var innan vi träffades, den som löste priblem med mkt tveksamma metoder som egentligen bara kändes bra för stunden men som ändå fick mig att orka resa mig gång efter gång.
För alldeles för mkt för oss tjejer handlar det om bekräftelse, bekräftelse för att vi är älskade, avgudade, åtrådda,vackra.m.m.m.m.
När vi egentligen borde veta det så pass mkt själv att det inte krävdes en kille/man som behövde säga det till oss.

Samtidigt, jag vet att jag är fin och söt och sexig, men ändå vill jag så gärna höra det(och gärna ofta) av den som jag älskar och lever ihop med.
"You know I love you but I just can´t take this"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin