LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Love Odd Molly......

Då var det äntligen fredag igen:)
I och med att skolan startade igen i onsdags så är helgerna återigen fruktansvärt värdefulla:)
Dessutom är jag trött som satan, efter att ha sovit max 18 timmar på 3 och ett halvt dygn.
Så de ska bli skönt och sova länge inatt och tillsammans med den jag älskar mest i världen:)
MY love(L)
Men dagens stora händelse är något helt annat, kan inte ens förklara det med ord utan se på bilderna nedan:)
I looooooove....:)
Men tyvärr gick inte bilderna på Vogues hemsida från odd Mollys spring 09 kollektion att spara så därför kommer lite annat både från vår kollektionen med den uber vackra Helena Christensen och några favoriter från tidigare och den som nu finnes i butikerna:)
Men faktum kvarstår......Kläderna är too die for;9
Eller va säger ni?:)

 Så vacker och så fina kläder...

 I love....Dessa är så himla sköna och tillsammans med min kofta i samma färg och mönster, är det en toppen hit:)

 Detta är bara för sött, längtar till sommaren:)

 Den vackra lilablå rutiga tunikan fick man i julklapp och jag kan inte säga mer än att den är totalt underbar och hur söt som helst:)

 Denna vackra klänning, tyckte jag från början inte alls var så vacker men efter en närmre betraktelse blev jag helt såld... Prövade den igår på RUS, men tvyärr fanns det baar stora storlekar kvar:(

Batik, ja, till sommaren är det sjukt nice;)
Hon passar verkligen bra som Odd´s nya face, så vacker till så vackra kläder:)Koftan på bilden bredvid är helt underbar:) Varm och go och egenltigen mkt svår med alla färger, men till ett par  jeans blir det riktigt snyggt och nu på rean kommer den nog att införskaffas även då användningsområdet är aningen begränsat.
 Har faktiskt inte sett dessa i denna färgen i butik, men de är helt sanslöst söta:)

 Har linnet/miniklänningen i mitt, men skulle helst vilja ha de mörkblå till vänster, för det är helt klart det sötaste...

Ramlade över denna nu helt plötsligt från en tidigare kollektion, men den är verkligen söt som socker, jag vill ha!

Som avslutning för idag, den vackraste klänningen i spring 09 kollektionen. Så fruktansvärt vacker, men helt omöjlig att använda i vardagliga sammanhang.
Men vacker som en dröm..

Nä nu får man allt ta och flytta sig från datan och bort till soffan till sin man som väntat tålmodigt:)
Skall se på film och mysa:)
^Återkommer med bild från min senaste Odd Molly tunika när ja hittat en bild på den, love it:)

....In Odd, we trust......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin