LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I could hold you in my arms forever

"When you came to me with your bad dreams and your fears
It was easy to see that you'd been crying
Seems like everywhere you turn catastrophe it reigns
But who really profits from the dying
I could hold you in my arms
I could hold you forever
I could hold you in my arms
I could hold you in my arms forever


When you kissed my lips with my mouth so full of questions
It's my worried mind that you quiet
Place your hands on my face
Close my eyes and say
Love is a poor man's food
Don't prophesize
I could hold you in my arms
I could hold you forever
And I could hold you in my arms
I could hold you forever

So now we see how it is
This fist begets the spear
Weapons of war
Symptoms of madness
Don't let your eyes refuse to see
Don't let your ears refuse to hear
Or you ain't never going to shake this sense of sadness
I could hold you in my arms
I could hold on forever
And I could hold you in my arms
I could hold forever"


Hittade precis denna oerhört vackra låt när ja kollade Sex and the City klipp på You tube.

--Och jag tror faktiskt att det är så att vissa släpper man aldrig, man vet att man skulle kunna hålla fast vid dem för alltid, aldrig släppa taget.
När den känslan infinner sig eller hur den kommer till en är svårt att beskriva eller säga.
Helt plötsligt så finns den bara där....
Vad som började som en sommarförälskelse, " a summerfling", blev snart den allra viktigaste delen i mitt liv.
Den som jag älskat i nästan 2 och 1/2 år nu, och som de känns nu, aldrig kommer sluta älska.
Vad framtiden har planerat för oss går aldrig att veta, man kan bara spekulera och hoppas på det bästa.
Visst, jag är inte den som kan planera saker i flera månander i förväg eftersom man aldrig vet hur det är då, för vad som helst kan ju ändå hända även då man kanske inte vill det.
Men har äntligen börjat känna att kanske han ändå inte ska någonstans, kanske han ändå har tänkt att vara med mig ett tag;) hehe
Visst det låter super löjligt, men har alltid tidigare haft inställningen att man kan älska någon men egentligen aldrig helt ens veta vad nästkommande dag har i förberedse för en..

Fortfarande tänker jag så, men jag vet ändå att jag älskar dig Rickard, mer än jag någonsin tidigare älskat någon.
Det är sant!!
När du drar mig tätt intill dig, så jag nästan försvinner i din famn, så vill jag bara komma närmre och närmre för jag vet att det är just där min plats är. Min plats är hos dig, i din famn, nära dig:)
Det allra mest underbara är att jag faktiskt vet att du känner precis detsamma när du nu ligger där i sängen och kollar på fotbollen samtidigt som du ibland tittat bort mot mig kärleksfullt och säger något sött.

Jag kan inte säga att vi alltid kommer vara tillsammans för vi är så unga och det går inte att veta ännu men så som det känns nu  vill jag aldrig vara utan dig. "I could hold on forever".
Men vad som än sker så är mitt hjärta hos dig, vare sig jag vill eller ej, så är det där det ligger.
För alltid(L)






I could hold you in my arms forever



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin