LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

How you take your heart and turn it off

"It's amazing
how you make your face just like a wall,
how you take your heart and turn it off,
how I turn my head and lose it all

It's unnerving
how just one move puts me by myself
There you go just trustin' someone else
Now I know I put us both through hell

I'm not sayin'
there was nothin' wrong
I just didn't think you'd ever get tired of me
And I'm not sayin'
we ever had the right to hold on
I just didn't wanna let it get away from me

But if that's how it's gonna leave
straight out from underneath,
then we'll see who's sorry now
If that's how it's gonna stand, when
you know you've been depending on
the one you're leavin' now
the one you're leavin' out

It's aggravating
how you threw me on
and you tore me out,
how your good intentions turned to doubt
the way you needed time to sort it out

I'm not sayin'
there was nothin' wrong
I just didn't think you'd ever get tired of me
And I'm not sayin'
we ever had the right to hold on
I just didn't wanna let it get away from me

But if that's how your gonna leave
straight out from underneath,
then we'll see who's sorry now
If that's how it's gonna stand, when
you know you've been depending on
the one you're leavin' now
the one you're leavin' out
the one you're leavin' now
Now now now no
the one you're leavin' out

I'm not sayin'
there was nothin' wrong
I didn't think you'd ever get tired of me

But if that's how your gonna leave
straight out from underneath,
then we'll see who's sorry now
If that's how it's gonna stand, when
you know you've been depending on
the one you're leavin' now now

yea well tell me is that how it's gonna end
when you know youve been depending on
the one you're leaving now
the one you're leaving out
i'm the one your leavin' now"


När vet man att "enough is enough"? När har samma sak skett så många gånger att man kanske t.o,m. utgår från att det är så som det är.
Man önskar att det fanns något man kunde göra, något som kunde göra att den andre personen verkligen kunde förstå hur det var man kände, försöka att respektera det man känner istället för att gång på gång bara skita i det.
Ibland är det som om du är en annan person, en person jag väl känner till men som ändå inte är den som jag älskar och som älskar mig mer än allt.
Utan en annan som blir arg för att jag inte tycker att man kan ändra saker bara sådär när det rör båda.
Hur skall jag kunna låta mig själv vara beroende av någon som fungerar på det sättet?
Jag är väl till viss del redan beroende av dig, men inte på det sättet.
Men hur ska man kunna lita till att han gör så som han säger att han ska göra, när det redan skett ändringar tusen gånger. Ofta ändringar som inte är gemensamma utan som bestämms utan att man får vara med....
Du må älska mig hur mkt som helst, men den personen du blir ibland, han som på något sätt måste vara kort, nästan känslokall och totalt oemottaglig för vad jag känner och säger, han kommer jag aldrig kunna förstå..
Du säger att det är sådan du är, men jag kan ändå inte förstå...
Du tycker att jag överdriver, men ibland är det bara så fruktansvärt svårt att förstå hur du kan bete dig på så olika sätt, sätt som ibland bara får mig att gå sönder och vilja försvinna..
Men ändå tror jag inte du verkligen helt förstår mig........och kanske kommer jag aldrig förstå dig...
Du kommer komma hem sen och inte säga ett ord utan bara tycka att allt är lika bra som alltid, att om jag är sur så är det jag som är konstig eller vad som helst.
Det är tråkigt att man redan innan vet hur det kommer bli....
Kanske är det enough nu?
Har städat allt själv, förutom disken, "Sometimes I feel so empty, so deserted and so alone"

"Du sålde mitt hjärta, på realisation
Och du sålde min stolthet, på närmaste auktion
Du sålde min värdighet och min innersta hemlighet
Av allt det jag gav har du ingenting kvar
Jag ger vad jag har
Men du ger ingenting tillbaks

Jag lämnar dig här
Jag måste gå nu
Ja, jag lämnar dig här
För jag vill aldrig, aldrig, aldrig bli som du"

Varför kämpa för något som kanske inte ens längre är värt det?
Jag älskar dig så, och du säger du alltid vill vi sak va tillsammmans, men ............
I´m just so alone.......................................................


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att det känns bättre snart gumman! älskar dig

2009-01-19 @ 21:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin