LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

He said: Oh, did I ever call you honey?

He said oh, did I ever call you honey
Well that name wasn+t meant for you
Did you ever see me running for a girl
half as good as you?
Did I ever listen?

Keep calling my baby,but he´s hanging up

Ja, då var det ännu en helg kommen...
Jobbat hela dagen, och väntar nui å¨att min man skall laga mat till mig:)
Tror att de blir kyckling med ris och någon smarriga masala-nått sås;)
Älskar verkligen att komma hem till någon som älskar en, men samtidigt blir ja sjukt irriterad när det är lika mkt disk och lika stökigt som imorse när jag åkte..
Ja, man vill ju alltid ha allt det man kanske inte kan få
Visst, man borde kanske vara nöjd;) haha
Gällande veckan så var den lika, om än kanske ännu mera, tråkig än de föregående skolveckorna.
Ordet effektivitet är inget som existerar där och samtidigt undrar de varför vi ligger efter? haha
Blir alldeles matt bara på tanken....
Ska bli så skönt till sommaren då jag äntligen är färdig med detta pendlande och detta sjukt tråkiga och icke stimulerande.....


" You´re no longer my buisness
Welll friends are calling me mad just for staying this long
There´s nothing that I´d rather want then to prove that there wrong

Please don´t say everything that isn´t true
Every street with a name remind me of you
You´re the last I should call from a booth in Tokyo.

....

Men ska ta mig in till köket och hjälpa min älskling med maten:)


"Oh did I ever call you honey?
Well that name wasn+´t meant for you"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin