LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

All of my wounds turned into gold, when I kissed your hair

Igår var jag och my darling Maria ute:)
Först var vi hemma hos mig och Rickard och drack lite vin, sminka oss och hade allmänt trevligt;
Alltid så roligt me dig gumman(L)
Såå söööt:P



Vidare så drack vi gott vin;) och sen bar de av till Nivå:)
Dock var kanske inte onsdagen en toppen dag för att gå ut, men men;) de va trevligt ändå.
Drack världens goaste drink också, Strawberry Daquiri, men de va hallon i för han hade inga jordgubbar i baren;)
haha
Men riktigt gott:) I like;I)
Innan jag hade bestämt vad jag skulle ha på mig, vilket i de allra flesta fall är ett helt företag.

Tycker alltid någon klänning kanske sitter lite dåligt, är lite förstor, för liten, för lång eller för kort....hahha

Ytterligare, så många strumpbyxor och stay-ups jag gjort sönder innan fester och utgånger, ja, de finns nog inte ens någon siffra på detta katastrofala.

Hade köpt super söta igår svarta stay-ups med en röd linje hela vägen ned på benet, dock gjorde jag självklart sönder dessa när jag tasssade runt och sminkade mig och drack;) hahha...så sjukt dålit och tyvärr icke oväntat.

Men de blev i alla fall mkt trevligt, dock inte alltför mkt folk....mer bilder finnes på Facebook;) hahah..inte helt oväntat de heller kanske...

Vidare nyheter är att Odd Molly för endast 2 dagar sedan släppte sin vår/sommar kollektion, vilken var bland de vackraste jag sett. Hade ju en del bilder för några dagar sedan från modevisning, samt lite favoriter, men nu finns alla kläderna upplagda och i afffärerna skall kläderna finnas inom någon dag:) Can´t wait
Gå in och kolla själva   www.oddmolly.com

Anyway, har varit i skolan idag sjukt trött  men vi blev i alla fall lediga imorgon så nu blir de långhelg:P
Men troligen en lugn sådan, helst med mkt tid me my love när vi inte jobbar:(
Skall krypa ned till honom i sängen nu och kolla på Law and Order och lite senare Sex and the City, vilket har börjat repris-sändas igen:) I looove, kan aldrig sluta titta:)
Har även hittat ett par riktigt snygga skor som snarligen skall införskaffas, återkommer med bilder;)hehe

And Maria, love you honey(L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin