LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

2008, en avrundning av det år som nu är slut.....

Ja då var det nytt år igen........
Vad ska man säga om 2008 egentligen=?+
Ja, det var ett långt år känns det som, med många olika händelser.
Men en sak var samma hela året och det var min älskling:)
".....but with you forever I´ll stay"
Jag älskade dig hela 2008 och nu i snart 2 och ett halvt år....::)
Vet inte vad eller hur jag skulle va om ja inte längre hade dig.....

Avslutningen av året var perfecto:)
Julafton var toppen och mina julklappar var verkligen bättre än bäst.
Fick allt jag önskat mig plus lite till;) hehe
Nyårsafton firades med min älskling, hans kompisar och min darling Emelie:)





Love you honey(L)






Ja min syster tog ju studenten under 2008, rättare sagt 3/6.
Stolt var jag verkligen, hon är såå söt och så duktig:)

I det stora hela var det ett bra år med många spännande händelser och mycket kärlek.
Men det var även en del sorg, var på 2 begravning av nära släktingar, vilket var mycket ledsamt.
Man ska va glad för livet:)


...och mitt mål för Januari är att försöka införskaffa dessa totally gorgeouse shoes:)
Kan bli aningen svårt, men skall helt klart försöka...Om jag sedan kan gå i dem är ju en helt annan femma;)
haha
Men de är fruktansvärt söta:)

Från det ena till det andra så har jag idag spenderat nästan alla timmar med min favorit:)(L)
Så himla mysigt, I hate att skolan skall börja på onsdag.....
Kommer aldrig va ledig eller ha någon tid igen, knappt sova...fyyy
Men bara jag ta mig igenom våren kommer det att vara värt det sedan, no doubt about it

Nu skall jag i alla fall gå ut till köket o pusha på min man att diska;) hahaha........Veckans topp:P
Sedan skall vi krypa ned och kolla film, hög mysfaktor på det...(L)


My love always takes care of me(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin