LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

You know I would do anything, anything to say

Ja, då var det måndag igen... I don´t like mondays...som Bob Geldolf sjöng i låten som egentligen handlar om något helt annat.
Men i alla fall har inte varit alltför produktiv idag. Först åkte jag hem t mina föräldrar där jag låg i soffan mest och kollade film med syrran, sen har jag spelat match. Nu sitter jag här och väntar på att SATC skall börja, för my darling ligger bara i sängen och pluggar.Han har sin första italienska tenta imorn, hoppas verkligen det kommer gå bra för honom:)
Dock väntar det mig en värre sak än tenta imorn, jag skall till tandläkaren!!! Jag hatar att gå till tandläkaren.
Jag kan inte riktigt beskriva varför och egentligen borde jag väl inte tycka att det är så hemskt, framför allt med tanke på att jag skall söka t tandläkar(och läkar)linjen nu till hösten.... haha..
Men det känns ändå jobbigt..haha
Över till något helt annat så hade min kära mamma färgat sin nya vita Rabens i rosa, och den var vacker som bara den.
Så nu har jag samlat ihop x antal vita plagg som imorn skall hem och färgas i denna gudomliga färg:)
För att ytterligare spinna på inom en av mina favvo kategorier, så såg jag världens finaste gladiator liknande sandaler igår under min shoppingtur. Har dock inte lyckats hitta någon bild på dem men de nedan skulle också kunna funka;)
Speciellt de rosa:)

Ja, jag vet det är långt kvar till sommaren fortfarande men jag längtar så. I hate kylan, snön som faller ned över oss alltför sent och rusket.
Jag vill det ska vara ljust dygnet runt, sol, varmt och vackert:)
Allt blir så snyggt och fint då och snyggast nu är fortfarande

Det finns bara en Kate Moss, en modeikon som är större än alla de andra... i alla fall för min del..För finns det någon annan som kan se snygg ut i detta plagg, plaggen, nedan...skulle inte tro det

Men nu börjar SATC så got to go.
Spelar egentligen ingen roll alls att jag redan, med all säkerhet, sett dagens avsnitt minst en gång.
I still, and always will, love it:)I w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin