LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I did not give you nearly everything that a woman possibly can

Snälla, snälla, snälla, snälla
jag ber dig, snälla, snälla snälla, snälla
Stanna kvar hos mig för jag behöver ju dig
Jag alltså snälla, snälla snälla snälla
Jäg har lyssnat, snälla snälla snälla snälla
Jag vet det är lågt att be, men jag skiter i det
Ja, för igår, när du gick i sista blicken som jag fick
Jag kunde se, ja jag kunde se
Jag såg du var på väg
till en annan kvinna, bort från mig

Så snälla, snälla, snälla, snälla
Jag ber dig snälla, låt mig inte sitta, sitta ensam här
Ja medan du är där
Så snälla hjälp mig fatta, hjälp mig att förstå¨,
Ja , vad jag gjort för fel som fått dig att gå
Ja för det är väl så
Å Jag hatar jag, att jag vet, ja jag vet, ja jag vet du kommer ge allt du gav ja
Allt du gav till mig, allt det där jag fick
Till en annan kvinna, och inte till mig


Låten är så perfekt, melodin så mkt Janis Joplin att det nästan inte finns, enda skillanden är att hon har en aningen hesare stämma och att hon sjunger på engelska.
När jag såg Caroline Af Ugglas på melodifestivalen i lördags blev jag förvånad, denna så udda och speciella människa visade upp en av de finare låtar jag hört under senare tid på svenska.
Så vackert och så sorgset och med en sådan känsla att jag faktiskt ringde och röstade 3 gånger på henne.
Helt underbart vackert.
Ni kan själva lyssna här:

http://www.youtube.com/watch?v=RvsFm55LwCk

Så sjukt nice, kolla även på Janis så kan ni se vad jag menar.

I övriga fall, så var det skola som vanligt idag och det kan nästan inte bli tråkigare eller segare.
Ska bli så fruktansvärt skönt med lov och sen praktik, mkt välbehövligt.
Skall bara ta de lungt och försöka vara så mkt som möjligt med min älskling:)
För så som nu får vi alldeles för lite tid tillsammans, så ser fram emot det:)
Sen är det ju Alla (L) Dag på lördag också, en dag då man skall fira kärleken.
Detta skall självklart även göras hemma hos oss, men på vilket sätt är inte ännu bestämt, men det lär bli mysigt:)
Dock kan jag ä'ven tycka att det är löjligt att ta en dag och att man då skall manifestera sin kärlek mer än vad man gör varje dag. För är man tillsammans med någon så älskar man förhoppningsvis denna person lika mkt varje dag, vilken dag det än är, Men det kan även vara mysigt så klart och jag ser ju fram emot vad min älskling har förberett, om han nu har förberett något;) hehe, man kan aldrig veta;)

"Didn't I make you feel
Like you were the only man
Yeah I did not give you nearly everything that a woman possibly can
honey you know I did
Each time I tell myself that I well I think I've had enough
What I'm gonna show you baby is that a woman can be tough

I want you to come on, come on, come on, come on
And take it
Take another little piece of my heart now baby
Break it
Break another little bit of my heart now darlin' yeah
Have a
Have another little piece of my heart now baby
You know you got it if it makes you feel good, oh yes it did

You're out on the streets lookin' good
And baby deep down in your heart
I guess you know that it ain't right
Never never never never never never Hear me when I cry, cry, cry, cry
Baby I cry all the time
Each time I tell myself that I well I can't stand the pain
But when you hold me in your arms I'm singing once again"

Lyssna på denna: http://www.youtube.com/watch?v=tenV9Din7K4&feature=related
janis i storform;) hehe.... En klassiker.:)

I övrigt i veckan lär det mest bli skola, träning, fika och vara med min man:)

handgjort trendigt armband röda glas pärlor berlock kling
Köpte även detta supersöta armband idag:) Mkt gulligt och kommer passa så nice till min nya vita tröja och jeans:)
Simple, men nice:)

Skall krypa ned hos min älskling och kolla film nu.
Buenas noches:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin