LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

In the morning, don´t say you love me, don´t say you need me

Idag inleddes dagen med en tur till gymmet, mkt skönt var det. Men framför allt var det riktigt skönt att kunna sova länge. Lyckan var störst igår när vi, i skolan, fick igenom en flytt av lektion vilket gjorde vi fick lov en dag tidigare:) Weeeiii:)
Efter gymmet och lite nedladdning av låtar till min ipod, s åkte jag hem till lägenheten där min man fort låg och sov.
Sötare sak kan man nog inte hitta:)
Fick efter en lite ansträngning upp honom ur sängen för att ta bussen när till Järntorget och traska genom Haga efter något mysigt till morgondagen:)
Termometern visade x antal minus grader så det var sjukt kallt. Men jag hade på mig matchande mössa och halsduk plus mina superfina röda vantar jag köpte på julmarknad 4 dagar innan julafton.
Självklart var mina rosa, favorit, Replay uggs även på, så varmt och gott var det om fötterna i alla fall:)
Vi traskade på i kylan, kramandes och mysandes men något gosigt till alla (L) dag hittade vi faktiskt inte....
Eller jag fick en super söt nallebjörn med ett stort hjärta ( egentligen till imorn) och en fin ros:)
Men även då jag tycker det är en mysig och fin dag så är inte presenterna det viktigaste utan att man har någon som man älskar och som älskar en tillbaks precis lika mkt och det, det har jag:)
Love is in the airLove is in the air
Får ta lite bilder imorn och visa:)

För att övergå till något helt annat har jag hittat den coolaste tröjan på länge, vilken skall införskaffas så fort nätbutiken för Shestore öppnar....titta själva nedan:)
so fucking nice;)

Kommer sitta som en smäck på mig:) hahah
I övrigt är det flera underbara vår kläder som jag sett komma in i butikerna i stan:)
Så mkt fint man vill ha och säkert kommer jag köpa alldeles för mkt..men men;) hehe återkommer med bilder...
Ja, det är jag där bakom.
För ett par veckor sedan när jag min underbara Maria skulle gå ut, så ville inte min man riktigt låta mig gå;) heheh...
Nu poppar han popcorn till oss för vi ska mysa lite och kolla en gosig film.
ÅH, I love att vi äntligen får en helg tillsammans, en hel helg!! Det är knappt att man tror att det är sant;) Eller vad säger du älskling?
Min, bara min:)
Men nu skall jag gå bort till soffan och krypa upp i hans famn och bara njuta av att vi finally är tillsammans en fredag kväll, utan jobb och allt annat.

You don´t have to make your mind up
I just wanna take my time with you if that´s allright
So I, forgive me if I get to shy
But maybe you´re the reason why now I´m feeling butterflies
Something by the look in your eyes, just makes me feel so right

I adore your everything
I love how you love me
If I´m made for you, you´re made for me
Tell me what we´re gonna do now 






I love you, always and forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin