LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Sometimes I feel som empty...........

"Sometimes I feel som empty, so deserted and so alone
And no one, no one, can take that pain away"



Ibland, vissa dagar, så är det svårt... Allt är svårt.
Det är svårt att verkligen förklara hur man känner, varför det känns så som det gör.
Att förklara för en annan person något som bara är en känsla inuti kroppen och dessutom få den andre att förstå...
Jag vet inte ens om det verkligen går.
Men idag är det precis så det är för mig, en känsla som inte riktigt går att förmedla men som bara finns där och trycker.
Visst det låter verkligen sjukt flummigt, haha, men går inte att beskriva på något annat sätt.
"Tearing through my soul, I just can´t take another day"
Ändå är det faktiskt så att ibland känns allt bara tomt, som om det inte finns något inuti...."so empty inside".
Hur man ska kunna ta bort eller ändra detta vet ja inte riktigt...Skulle jag fråga min kära boyfriend skulle han bara säga att de är "the p-pill"..haha..som gör det, som gör att man ibland känner något som man vanligen inte gör.
I vanliga fall hade jag en dag som denna åkt och shoppat för det gör mig faktiskt alltid gladare:) Att köpa lite fina saker man vill, men kanske egentligen inte behöver, är alltid nice. Men klockan är alldeles för mkt och affärerna är redan stängda.
Så får nöja mig med att sitta lite här..haha....
Min man sitter vid tvn och har gjort det typ hela dagen, kanske är det vad som gör mig så matt. Kanske är det, det som gör att det känns som om jag aldrig kommer kunna förändra något här.
Ena dagen kan du vara lyckligare än lyckligast, medan nästa vet du inte ens hur det ska kännas.....
It´s not supposed to feel this way
Det är nog faktiskt så att vi ofta, nästan alltid, lägger skulden på den som är som närmast när vi känner oss lite nere.
Ibland kanske vi inte lägger skulden, utan mer låter det hela gå ut över dem, låter vår ledsamhet och frustration bara spruta ut över dem. Visst det är verkligen inte rättvist, men ibland tycker jag ändå att den andre borde veta vad det är jag känner. Självklart kan han inte veta det, han kan inte ens ana det men ändå önskar jag att det någon enda gång skulle kunna fungera på det sättet.
Tänk vad mkt lättare allt hade varit då;9 haha...
Andra dagar så finns det inte ens något riktigt skäl bakom "the feeling" utan det bara är där och biter sig fast, vill inte suddas ut.
I won´t be the lonley one


"Sometimes I feel som empty, so deserted and so alone
And no one, no one can take that pain away"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin